Bardejov - Vyšná Polianka - Vyšný Mirošov - Dubová             Verzia pre tlač            GPS

Trasa 833152 - powered by Bikemap

Z Bardejova vyraziť na sever po Duklianskej smerom na Dlhú Lúku nad Topľou a pokračovať na Zborov. V Zborove (cca 10km) odbočiť z Hlavnej doľava na Obrancov Mieru smerom na Chmeľovú a Becherov. Pred Becherovom (cca 15,5km) odbočiť z hlavnej cesty doprava a prejsť cez Becherov na Ondavku. V Ondavke (cca 19,5km) odbočiť doprava na Vyšnú Polianku, a pokračovať priamo na Varadku a Nižnú Polianku. V Nižnej Polianke (cca 25,5km) pokračovať vľavo na Hutku a Vyšný Mirošov. Za Vyšným Mirošovom (cca 30,5km) zabočiť doprava na Dubovú a Ciglu, kde je treba sa držať vľavo na Šarišské Čierne. V Šarišskom Čiernom (cca 38,5km) pokračovať priamo, na križovatke po cca 40,5 km vľavo a pokračovať na Andrejovú a Bardejovskú Novú Ves, kde treba odbočiť doprava na Bardejov. Trochu kopcovitejšia trasa vedie po stredne a menej frekventovaných cestách a hodí sa aj pre cestné bicykle.