Košice - Hidasnémeti - Hrad Boldogkő vára                             Fotky

Z centra Košíc (Dargov) vyraziť na juh po Južnej triede, a pokračovať stále na juh smerom na Kechnec, resp. Seňu, čiže hranice s Maďarskom. Krátko za hranicami doľava na Tornyosnémeti, a ďalej na Hidasnémeti. Tam doľava na Gőnc a na začiatku Gőncu doprava na Gőnczusku. Pokračovať na Vilmány a Vizsoly. Od Hidasnémeti trasa vedie po oficiálnych cyklotrasách (2A a 23A), aj keď značenie v Maďarsku je mierne horšie. V cca 44,5 km od začiatku je odbočka doprava k hradu / dedine Boldogkőváralja. Z cesty pred odbočkou je hrad už aj vidieť. Na začiatku dediny Boldogkőváralja doľava k hradu, na záver samozrejme s malým stupáčikom, a je hotovo :-). Hrad nie je veľký, ale čiastočne zrekonštruovaný, s pekným výhľadom, a pod hradom je zaujímavá hradná reštaurácia, kde sa dá dohodnúť aj po slovensky a zaplatiť aj v eurách. Celkovo je trasa dosť dlhá, ale zase rovinatá bez veľkých prevýšení. Vedie väčšinou po menej frekventovaných cestách a je mierne vhodnejšia je pre cestné a trekové bicykle.