Košice - Bankov - Jahodná - chata Lajoška - Kojšova Hoľa     Print Verzia pre tlač         GPS Fotky

Trasa 846850 - powered by Bikemap

Z centra vyraziť na sever po Komenského, a pokračovať ďalej na Čermeľské údolie, kde odbočiť doľava na Bankov - po ceste, alebo po červenej značke. Z Horného Bankova ďalej po červenej na Sedlo pod Kamenným Hrbom, a na Jahodnú a tam okolo lyžiarskeho vleku ďalej po červenej (z Jahodnej je ľahšie ísť vpravo od vleku cez lesík), ďalej pokračovať až cez Pišiverku na Chatu Lajošku a stále ďalej po červenej na Kojšovu Hoľu a Chatu Erika. Náročnejšia dlhšia a kopcovitá trasa, ktorá vedie väčšinou cez lesy. Na Jahodnú sa dá dostať aj inými spôsobmi, napr trasy:: Čičky-Klatovianka-Jahodná, alebo KVP-Bankov-Alpinka- Findoráková-Jahodná. , alebo na Alpinku po ceste a od Alpinky po hlavnej smerom na Ružín / Jahodnú (cestná verzia - také ja veľmi nemusím).

dĺžka:         58 km spiatočne

kopcovitosť: *****

náročnosť:   ****

povrch:        asfalt, chodníky, lesné cesty