Košice - Sedlo Repy - Kysak - Radatice - Prešov                             Fotky Fotky Fotky   GPS

Trasa 839709 - powered by Bikemap

Z centra vyraziť cez námestie Maratónu Mieru na Komenského, kde je na jednej strane označený aj cyklochodník. Pokračovať rovno popri štadióne Lokomotívy smerom na Čermeľské údolie. Za reštauráciou Baránok odbočiť doprava a prejsť hore pomedzi domky / chaty až k záhradkám. Toto je dosť slušný stupáčik, človek zadýcha, alebo v kľude vytlačí bike pešo, ako ja. Potom treba prejsť cez záhradkársku kolóniu a  pokračovať až na Kavečany po poľnej ceste. Tento celý úsek je označený turist. značkou. Za záhradkami je zase dosť náročný krátky stupák, ktorý som zase vytlačil - nebudem si robiť násilie a kaziť náladu :-). V Kavečanoch na prvej odbočke / križovatke zabočiť doľava (Je tu aj informačná tabuľa), a pokračovať na Hrešnú nad lyžiarskymi vlekmi (resp. Sedlo Repy). Krátko za Hrešnou je lavička, z ktorej je výhľad na Vysoké Tatry. Od Hrešnej vedie turistická značka cez Sedlo Repy a Prielohy až do Kysaku (poblíž Jánošíkovej Bašty). V Kysaku sa treba spustiť dole a po hlavnej smerom na Obišovce, kde treba na druhej križovatke zabočiť doľava na Ruské Pekľany. Asi 1 km za Ruskými Pekľanmi je križovatka, kde treba ísť doprava na Radatice. Pred koncom Radatíc treba mierne zabočiť doprava a pokračovať po značenej turist. trase popri Kvašnej vode až na Prešov - Kalváriu. Náročnejšia dlhšia trasa s "peknými" stupákmi. Treba si na ňu nájsť dosť času. Neodporúčam po daždi.

dĺžka:           92 km spiatočne
kopcovitosť: *****
náročnosť:   *****
povrch:        asfalt, cesty, chodníky, lesné cesty