KVP Čičky - Chata Klatovianka                       Verzia pre tlač               GPS                FOTKY

Trasa 854423 - powered by Bikemap

Z centra vyraziť po Štúrovej smerom na KVP. Popri krajskom súde, pri zimnom štadióne zabočiť hore na Terasu a cez Terasu okolo pri bielom dome, resp. pri Galérii zabočiť doprava, pokračovať  po triede SNP až k Novej Nemocnici, a tam zabočiť doľava hore na KVP. Alternatíva je pokračovať pri bielom dome smerom hore na KVP a zabočiť doprava až na Popradskej, kde sú tiež chodníky ako na triede SNP. Po chodníku sa dá smerom hore na KVP dostať až na most pre peších, ktorý prechádza ponad hlavnú cestu. Treba pokračovať smerom hore na čerpaciu stanicu na KVP, a pred čerpačkou je odbočka vpravo (Čičky) kde treba pokračovať popri čerpačke (čerpačka po ľavej strane) smerom mierne hore (dá sa prejsť aj ďalej, za pumpou doprava na ul. Lechkého, a ku koncu ulice doprava cez pole okolo kláštora). Treba prejsť cez polia, potom vojsť do lesa, v lese doprava (popri kríži), za krížom vľavo dole, a už sa len spustiť okolo záhrad (budú po ľavej ruke a pod nimi je aj informačná tabuľa "Pod Girbešom" - dosť technický zjazd ), sa dostaneme na Girbeš, kde sú aj informačné tabule o cyklotrasách, a z Girbeša pokračovať po asfaltke doprava smerom na Chatu Klatovianku, kde sa dá občerstviť.. Relatívne nenáročná trasa, ktorá vedie v príjemnom prostredí s možným občerstvením na Klatovianke .

V poslednej dobe pribudlo viacero značiek cyklotrás v okolí (prakticky je značená celá trasa - až na Jahodnú) . Značená cyklotrasa ale vedie od Kláštora na KVP na Bankov a potom späť pod Girbeš , takže keď chcete ísť priamo na Klatovianku / Klatov, a vynechať Bankov, neodbočujte na cyklotrasu do poľa. Alebo odbočte do poľa, a z cyklotrasy asi po 300m odbočte doľava cez lúku a popri lesíku dole až pod Girbeš.

dĺžka:           20 km
kopcovitosť: **
náročnosť:   **
povrch:        asfalt, chodníky, poľné a lesné cesty