Košice - Myslava - Zlatá Idka - Kojšova Hoľa                Verzia pre tlač               GPS FOTKY

Z centra vyraziť po Štúrovej smerom na KVP. Popri krajskom súde, pri zimnom štadióne zabočiť hore na Terasu a cez Terasu okolo bieleho domu priamo cez KVP sa dá po chodníku dostať prakticky až do Myslavy, kde treba pokračovať stále po hlavnej ceste smerom na Nižný Klatov, Hýľov, Rieku a Zlatú Idku. V Zlatej Idke pokračovať hore do hornej časti, a potom pri tabuli označujúcej lyžiarske stredisko (ch. Erika) zabočiť doľava hore, a pokračovať okolo futbalového ihriska stále hore po veľmi obitej "asfaltke" okolo pamätníka SNP a chaty Erika až na Kojšovu Hoľu. Od pamätníka SNP už vedie červená značka až k chate Erika. Ďalej sa dá ísť až k Meteorologickej stanici na Kojšovej Holi. Otrlejší cyklisti budú chcieť možno skúsiť cestou späť modrú značku, ktorá sa napája potom na asfaltku nad Zlatou Idkou. Pozor na časovanie - poobedné búrky sú na Kojšovke veľmi nepríjemné, a tiež môže byť hore dosť chladno (podľa sezóny) . Môžete si vychutnať viacero krásnych výhľadov (ak je čistý vzduch, vidno aj Vysoké Tatry). Trasa je dosť náročná na vzdialenosť, na čas a tiež kopcovitosť. Tiež na úseku od Myslavy po Nižný Klatov je dosť frekventovaná cestná premávka, takže si treba dávať pozor. Alternatívne sa dá dostať do Nižného Klatova z KVP z Čičiek, cez les popri Chate Klatovianke, alebo na začiatku Myslavy zabočiť doprava do lesa a prejsť cez les okolo Klatovianky na Nižný Klatov.  Nevhodné pre tých, ktorí nemajú radi cesty, alebo bicyklovanie do kopca.