Levoča - Javorinka - Hradisko (okruh)                                  Fotky Fotky Fotky

Z Levoče (nám. Štefana Kluberta) vyraziť kúsok ...cca 100 m po Kežmarskej, a potom doprava po ulici Športovcov a ďalej po Ovocinárskej, ktorá pokračuje v podstate až k Bazilike na Mariánskej Hore. Cca po 4 km trasy je odbočka k Bazilike, ale tu treba ísť doprava po lesnej ceste - je to značená cyklotrasa č. 5887 vedúca až za Vyšné Repáše. Vo vzdialenosti zhruba 15,5 km od štartu, pred Nižnými repášmi zabočiť doľava na Torysky (Cyklotrasa č. 014) a po cca 200 m zabočiť doľava - stále po cyklotrase č. 014 až na Hrby (cca 20,5 km). Tam doprava po trase č. 2889 na Javorinu, a v celkových cca 25,5 km, doľava po trase č. 5885. V celkých cca 36,5 km doprava okolo "Pod dvorcami" a "Jelšiny" a po prejdení celkovo cca 38,5 km doľava ku ceste. Tam (41,3km) pokračovať doľava smerom na Vlkovce ale odbočiť vľavo na Hradisko (43,5km). Trasa vedie aj po lesných a poľných úsekoch, takže je vhodná pre horské bicykle a milovníkov stúpaní a zjazdov.

dĺžka:          52 km okruh

kopcovitosť: *****

náročnosť:   ****

povrch:        asfalt, lesné a poľné cesty