Ružomberok - Lúčky - Turícka Magura (okruh)        Fotky

Z Ružomberka z Nábrežia Štefánika, prejsť na druhú stranu Váhu, a pokračovať po uliciach J.Kačku a na Železničnej doprava na Liskovú (cyklotrasa č. 006). Prejsť cez Liskovú, a v Liptovskej Teplej (cca 9km) doľava na Lúčky, resp. kúpele Lúčky. Tu si môžete pozrieť atrakciu - vodopád, aj občerstviť sa. Odtiaľto sa dá vrátiť, a celková trasa bude potom cca 25km, s malým prevýšením. Tí, čo sa neboja kopcov, pokračujú ďalej po ceste 2216 (cyklotrasa 042), z ktorej v cca 14,5 km odbočuje doľava cyklotrasa 8420. Trasa prechádza okolo Turíckej Magury - Magura je po ľavej strane, a najvyšší bod dosiahnete v cca 18km. Odtiaľ sú celkom svižné zjazdy ať po Turík, a ďalej už pokračuje trasa prakticky bez prevýšení cez Liskovú späť do Ružomberka. Trasa vedie po cestách a čiastočne po lesných cestách a má prevýšenie 540m, je vhodná skôr pre horské bicykle, najvyšší bod má pod Turíckou Magurou, potom zjazd po Turík a ďalej je už bez väčších prevýšení až po Ružomberok.

dĺžka:          32 km okruh

kopcovitosť: ***

náročnosť:   ***

povrch:        asfalt, cesty, vedľajšie cesty, lesné cesty