Myslava - Hýľov - Rudník             Verzia pre tlač            GPS

Z centra vyraziť po Štúrovej smerom na KVP. Popri krajskom súde, pri zimnom štadióne zabočiť hore na Terasu a cez Terasu okolo bieleho domu priamo cez KVP sa dá po chodníku dostať prakticky až do Myslavy, kde treba pokračovať stále po hlavnej ceste smerom na Hýľov. Za Hýľovom je odbočka doľava na Rudník. Do Rudnika sa ide cez celkom pekný milý kopček, treba si trošku zašliapať do kopca, a na druhej strane sa spustiť do Rudníka. V Rudníku zase na hlavnej ceste zabočiť doľava na Košice naspäť popri Nováčanoch, Hodkovciach, Šemši, na Malú Idu. V Malej Ide zabočiť doľava na Bukovec, kde sa prípadne dá osviežiť v nespočetných bufetoch, prípadne v lete aj okúpať. Na záver sa treba vyšplhať na kopec nad dedinou Bukovec, smerom na Bašku a spustiť sa dole kopcom do Myslavy. Je to celkom príjemný zjazd. Potom sa cez KVP zase vrátiť naspäť. Nevhodné pre tých, ktorí nemajú radi cesty, alebo dlhšie trasy. Celá trasa okrem Košických úsekov vedie po menej frekventovaných cestách cez príjemnú krajinu.