Tatranská Štrba - Štrbské pleso - Popradské Pleso                            GPX
Fotky

Z Tatranskej Štrby vyraziť smerom na Štrbské pleso. Treba dávať zvýšený pozor na premávku, lebo tieto úseky cesty su v sezóne značne frekventované. Pri malom Štrbskom Plese pokračovať po Szentiványho a ďalej pri zastávke električky doľava na Popradské pleso po značenej trase. Alebo pokračovať kúsok po hlavnej tatranskej "cyklomagistrále" a potom odbočiť doľava k zastávke električky na Popradske pleso a pri zastávke doprava a ďalej po značenej. Po prejazde cez trať tatranskej električky sa už pomaly dajú vychutnávať tatranské scenérie, ktoré sú však asi najkrajšie v okolí Popradského Plesa. Tu sa dá najesť a občerstviť, ale aj ubytovať, ale hlavne vychutnať si krásne pohľady na hory. Cestou späť si môžete pohodlne užiť nerušený zjazdík až takmer po Štrbské pleso. A aj ďalej po ceste ale už s ohľadom na premávku.

Ubytovanie na Popradskom Plese

dĺžka:          31 km

kopcovitosť: ****

náročnosť:   ***

povrch:        asfalt, cesty, lesná asfaltové cesta