Námestovo - Or.Veselé - Sihelné - Orav.Polhora - Pod Borkom - Slaná Voda (rozhľadňa) Fotky

Z Námestova (Nábrežie) vyraziť cez most ponad priehradu na druhú stranu, tam doprava okolo Vavrečky, na hlavnej (cesta 78) doprava a po 500m zase doľava na Oravskú Jasenicu a pokračovať po cyklotrase 06A na Oravské Veselé. Tam (v cca 17,7km) doprava na Sihelné a v Sihelnom doľava na rázcestie Biela farma, a tam doprava na Oravskú Polhoru, kde zabočíme doľava na Pílu. Od Píly doprava po modrej značke na Pod Borkom. Odtiaľ pokračujeme doprava po červenej značke na Vonžovec na Slanú vodu, kde je aj rozhľadňa Trchovnica. Ďalej potom na Oravskú Polhoru, doľava a po hlavnej späť cez Rabču a Zubrohlavu do Námestova (alebo zase cez Sihelné a Oravské Veselé, čo je dlhšia verzia, ale mimo hlavnej). Trasa vedie  po asfalte - cestách, poľných a lesných cestách a je vhodná pre MTB/Trek bicykle.

dĺžka:          55 km okruh

kopcovitosť: ****

náročnosť:   ****

povrch:        asfalt cesty, poľné a lesné cesty