Banská Štiavnica - Vysoká - Rudno nad Hornádom - Žarnovica Fotky

Z Banskej Štiavnice (Radničné námestie) vyraziť juh / juhovýchod po Sládkovičovej a potom pokračovať po Hellovej až k ceste 524, tam doprava a cez Štiavnické bane okolo Vindšachtského jazera (tajchu) a Veľkého Richnavského jazera a ďalej po ceste 524 až po križovatku s cetami 2520 a 2531 (v cca 9,7km). Tam pokračovať po ceste 2531 na Vysokú a ďalej po červenej značke (trasa 5574) až na s. Lachtriská. Tam doľava kúsok po modrej na Uhliská a doprava po žltej ku chate Zlatý Jeleň. Odtiaľ ďalej okolo Rudnianskeho vodopádu cez Rudniansku dolinu na Rudno nad Hronom (trasa 5574). Tam doprava po ceste 2511 na Voznicu a Žarnovicu. Tam doprava po Hronskej na Lukavicu, po žltej značke až Pod Priechodnú, a ďalej po cyklotrase 041 cez Kerling, Kesnerovskú, Rumplovskú a Hadovú až k Červenej studni, a odtiaľ už v podstate po zelenej späť do Štiavnice. Trasa vedie  po asfalte - cestách, poľných a lesných cestách a je vhodná pre MTB/Trek bicykle.

dĺžka:          49 km okruh

kopcovitosť: *****

náročnosť:   *****

povrch:        asfalt cesty, poľné a lesné cesty