Dudince - Baďan - Počúvadlo - Jabloňovce Fotky

Z Dudiniec (Okružná) vyraziť po Okružnej a Merovskej smerom na Merovce, tam doľava a pokračovať popri žel. trati až za Hontianske Tesáre a tam doľava po ceste na Báčovce a Drážovce a ďalej na Ladzany. Tam pokračovať na sever / severozápad popri potoku cez Klastavskú dolinu na Klastavu. Tam doľava na Baďan a tam zase doprava na sever na Počúvadlo a ďalej na juhozápad po ceste 524. Pokračovať po ceste 524, a v cca 42,7km doľava na Dekýš, a ďalej cca na juh popri potoku Jabloňovka až do Jabloňoviec (v podstate po zelenej turist. značke). Tam pokračovať cez les na Pečenice a okolo vodnej nádrže Bátovce - po zelenej turist. značke. V Bátovciach doľava a na juh na Žemberovce. Tam pokračovať na Hontianske Trsťany, Hontianske Moravce až späť do Dudiniec. Trasa vedie  po asfalte - cestách, poľných a lesných cestách a je vhodná skôr pre MTB / Trek bicykle.

dĺžka:          82 km okruh

kopcovitosť: *****

náročnosť:   *****

povrch:        asfalt cesty, poľné a lesné cesty