KVP - Bankov                             Verzia pre tlač               GPS                 FOTKY

Z centra vyraziť po Štúrovej smerom na KVP. Popri krajskom súde, pri zimnom štadióne zabočiť hore na Terasu a cez Terasu okolo pri bielom dome, resp. pri Galérii zabočiť doprava, pokračovať  po triede SNP až k Novej Nemocnici, a tam zabočiť doľava hore na KVP. Alternatíva je pokračovať pri bielom dome smerom hore na KVP a zabočiť doprava až na Popradskej, kde sú tiež chodníky ako na triede SNP. Po chodníku sa dá smerom hore na KVP dostať až na most pre peších, ktorý prechádza ponad hlavnú cestu. Nasleduje poľná cesta mierne doprava medzi záhradami a jazdiarňou, a potom už len stále hore po poľnej ceste cez polia. Pred lesom už vidno budovy na Bankove. Celou poľnou sa mierne stúpa, ale priznám sa, že na záverečnom stúpaní pred lesom som sa celkom slušne zadýchal :-). V lese sa treba držať vpravo a dostanete sa priamo na parkovisko / zástavku MHD na hornom Bankove. Tu sa dá vydýchať alebo osviežiť v niektorom bufete, či krčmičke. Naspať sa dá pokračovať po prístupovej ceste okolo Baránku po Čermeľskej ceste a stále rovno smerom na Maratón Mieru a centrum, alebo sa dá vrátiť tou istom cestou, ako ste išli hore.