BIKERmania - Trasa:KE-Chrastné-Kecerovce-Herľany

Košice - Chrastné - Kecerovce - Herľany          Foto Foto     GPS

Trasa 855739 - powered by Bikemap

Z centra vyraziť na Palackého smerom von na Furču, za pumpou zabočiť vpravo na Jazero / Opátske, a za mostom prejsť cez prechod na druhú stranu hlavného ťahu na Opátske. Tam doľava a na prvej odbočke dole a vľavo popri hlavnom ťahu (Južné nábrežie za protihlukovou bariérou) až po Nevädzovú ulicu, kde treba zabočiť doprava, pokračovať po Zemplínskej a Alšavskej. Potom paralelne popri hlavnej ceste smerom hore, a následne podjazdom popod hlavnú prejsť na druhú stranu cesty, čo už je vlastne pod Furčou. Prejsť pomedzi záhrady, a držať sa po Sečovskej až na okraj Furče. Tam stále hore na Lingov a pokračovať pomedzi paneláky a prejsť po uliciach Charkovská a Furčianska stále smerom hore až k vodojemu, kde začína značená cyklotrasa - asfalt, až po Zelený dvor, tam zísť zo značky vpravo strmším zjazdom, a pokračovať po poľnej dole na Beniakovce / chaty. Tam pokračovať dole a cez hlavnú cestu krížom na Vajkovce, a tam doprava a doľava na Chrastné. Prejsť cez Chrastné a pokračovať trochu horšou, málo frekventovanou cestou na Čižatice. Tam doľava na Kecerovce a v Kecerovciach doprava na Rankovce a Herľany. Ak máte trochu objaviteľského ducha, môžete skúsiť aj skratku z Čežatíc priamo na Boliarov a potom cez polia na Rankovce (môže závisieť od sezóny). V Herľanoch je niekoľko možnosti občerstvenia, podľa sezóny a návštevnosti. Predpokladaný čas najbližšej erupcie gejzíru sa dá zistiť na stránke obce >>Herľany<<. Trasa je trochu náročnejšia dĺžkou a častými prevýšeniami, aj časovou náročnosťou, vedie po poľných cestách, a cestách so strednou až nižšou premávkou. Naspäť je možné vrátiť sa takisto, alebo aj trasou KE-Bidovce-Herľany, alebo "trochu" náročnejšie cez Dargov-Slanec.

dĺžka:           60 km spiatočne
kopcovitosť: ***
náročnosť:   ****
povrch:        asfalt, cesty, poľné cesty