© BIKERmania

Levoča - Danišovce - Spišská nová Ves                              Fotky

Z Levoče (centrum / Levočská cesta) vyraziť po Štúrovej, a ďalej Starej Hrhovskej ceste, z ktorej v 2km trasy zabočiť doprava cez polia na juh ponad ďialnicu (tunel) a pokračovať na juh smerom na Danišovce. V cca 5,3km je odbočiť doprava a ísť na Levočské lúky a ďalej na Harichovce. V Harichovciach (cca 10,5km) doprava a cca 2km podľa modrej značky., ktorá potom odbočí doľava, ale my pokračujeme smerom na Iliašovce. Pred Iliašovcami (celkovo cca 15km) doľava (prakticky po modrej turist.značke) ktorá vedie ku zrekonštruovanej kaplnke Sans Souci. Tu sa dá príjemne oddýchnuť, okolie je upravené na rodinné pikniky. Odtiaľ pokračovať na juh / juhovýchod na Okrúhly les, až na okraj Spišskej Novej vsi (Harichovský chodník), a potom (20,5km) doľava a už na Harichovce a naspäť po tej istej trase na Levoču. Vrátiť sa dá alternatívne aj po ceste cez Iliašovce, Kurimany a po hlavnej ceste na Levoču. Trasa vedie aj po lesných a poľných úsekoch, takže je vhodná skôr pre horské bicykle. Trasa vedie po značených trasách 8709, 2855, 5714.

dĺžka:          33 km spiatočne

kopcovitosť: ***

náročnosť:   ***

povrch:        asfalt cesty, lesné a poľné cesty