Nové Mesto nad Váhom - Inovec (hrebeňovka)            Fotky

Z Nového mesta (Beckovská + Odborárska) vyraziť po Beckovskej na východ. Po 1,5 km doľava okolo Zelenej vody po zelenej turistickej značke popri Váhu. Po celkovo cca 5,5km doprava na Beckov, tam prejsť cez hlavnú, pokračovať takmer rovno a potom doprava - po cyklotrase 5330 až na Kálnicu (alebo priamo z NM cez Rakoľuby). Na konci dediny doprava po cyklotrase po trase 5330 na východ / juhovýchod. V cca 19km sa trasa stáča celkovo na severovýchod na Jakubovú, Krželnicu a Inovec, kde je najvyšší bod trasy. Tu odporúčam oddych a kochanie :). Odtiaľ na Chatu pod Inovcom a okolo Jarabského vrchu na Hroblicu - cyklotrasa 043. Prejsť po okraji dediny a pokračovať po cyklotrase 044 na Selec. Ďalej pokračovať po cyklotrase 044 cez Kálnicu, ďalej na Beckovskú Viesku, a ďalej po cyklotrase 020 pri Váhu doprava a späť na Nové Mesto. Trasa je so značným prevýšením, vedie po asfalte - cestách, a po lesných a poľných cestách a je vhodná pre MTB / Trek bicykle.

dĺžka:          76 km okruh

kopcovitosť: *****

náročnosť:   *****

povrch:        asfalt cesty, lesné a poľné cesty