Prievidza - Handlová - Ráztočno - Malá Čausa Fotky

Z Prievidze (Švéniho + Košovská cesta) vyraziť na juh po Košovskej a cca a doľava po Nábreží svätého Metoda a po Ceste pod Banskou na východ. Na konci mesta doprava na malú Lehôtku a Hradec, a po cyklotrase 8322 až pod Jelení vrch, tam sa pripojíme na cyklotrasu 2308 ktorá vedie neďaleko troch Studničiek a Malého Griča, kde je pekný výhľad. Pokračujeme po cyklotrase 2308 až do Handlovej (Jánošíkova, Nálepkova, Švermova). Ďalej doľava po hlavnej a po cca cca 150m doprava po 1.mája, a Pstruhárskej prakticky po žltej značke (cyklotrasa 2308) až k Remate. Tam doľava k hlavnej ceste a potom doprava a pokračovať po okraji lesa (stále po cyklotrase 2308). Pokračovať okolo Ráztočna, Horárne Uhlisko, a ponad Malú Čausu až k turist. bodu (cca 38,3km) pri Brezianskom potoku, kde odbočujeme doľava kúsok po zelenej a vľavo po žltej cez turist.bod Pod Škôlkou. Pokračujeme po žltej, (cyklotrasa 2318) až do Prievidze, kde sa popri rieke vrátime k štartovaciemu bodu. Trasa vedie  po asfalte - cestách, poľných a lesných cestách a je vhodná skôr pre MTB / Trek bicykle.

dĺžka:          49 km okruh

kopcovitosť: *****

náročnosť:   *****

povrch:        asfalt cesty, poľné a lesné cesty