Piešťany - Kostolný Vrch - Nová Lehota- Duchonka           Fotky

Z Piešťan z Krajinskej prejsť po Krajinskom moste na východnú stranu Váhu, a za mostom pokračovať po Topoľčianskej a ďalej doľava po Bananskej a po Piešťanskej do Moravian n. Váhom (dá sa prejsť aj cez kúpeľný ostrov), V Moravanoch pokračovať rovno po hlavnej a potom (v 6km) doprava na Hubinu. Prejsť cez Hubinu a pokračovať na východ po ceste, a ďalej po cyklotrase 5213 na Gonove Lazy a odtiaľ po modrej značke (resp. cyklotrasa 2208) na Sedlo Kostolný vrch. Odtiaľ na sever kúsok po červenej a ďalej po modrej na Nový Majer (blízko Dominovej Kopanice). Tam (v cca 16km trasy) odbočiť z modrej značky doľava a pokračovať po cyklotrase 2208 na Novú Lehotu. V Novej Lehote (20km) doprava a pokračovať po zelenej a v cca 23,3km odbočiť zo zelenej doľava okolo Smutného Vŕšku a pokračovať po cyklotrase 5101, najprv úsek rovno a v cca 27km (Dolné Zľavy) doprava na severovýchod po zelenej značke a na záver sa trasa stočí na juhovýchod ku Duchonke a končí na modrej značke na Duchonke. Trasa vedie po asfalte - cestách, a po lesných a poľných cestách a je vhodná pre MTB / Trek bicykle.

dĺžka:          66 km spiatočne

kopcovitosť: ****

náročnosť:   ****

povrch:        asfalt cesty, lesná a poľné cesty