Piešťany - Radošina - Marhát (okruh)                            Fotky

Z Piešťan z Krajinského mosta doprava popri Sĺňave na juh / juhozápad po Janka Alexyho, ďalej stále po brehu až po Ratnovce, tam ku koncu dediny (4,3 km) doľava a pokračovať po ceste 507, a ďalej (5,5km) doľava po ceste 1270 na Svrbice. V Svrbiciach (10,2km) doľava na Šalgovce a ďalej na Ardanovce a stále ďalej na severovýchod až na Radošinú. Tam doľava cez polia, a do lesa - stále po cyklotrase 044. Trasa sa v lese stáča na východ a sever / severovýchod. Nad dedinou Nitrianska Blatnica sa trasa pripája na zelenú turistickú značku (v cca 21,4 km) a v cca 23 km treba odbočiť zo zelenej na žltú značku - stále po cyklotrase 044. Od Marhátu (cca 25km), kde je najvyšší bod trasy, pokračovať zase po červenej značke, resp trase 044, a od Jeleních jám po trase 043 (stále červená značka). Červená značka nás privedie okolo Kostolného Vrchu až na cestu 1232 medzi Starou a Novou Lehotou (33,3km). Na ceste zabočíme doľava na Starú Lehotu, a už pokračujeme po ceste 1232 cez Modrovú, Modrovku, a odtiaľ už po ceste 507 cez Ducové, Moravany n. Váhom naspäť cez kúpeľný ostrov do Piešťan. Trasa vedie po asfalte - cestách, poľných a lesných cestách a je vhodná pre MTB bicykle.

dĺžka:          53 km okruh

kopcovitosť: ****

náročnosť:   ****

povrch:        asfalt cesty, poľné a lesné cesty