Piešťany - Orvište - Čachtice - Nové Mesto nad Váhom           Fotky

Z Piešťan z Krajinskej (pri Krajinskom moste) vyraziť po Krajinskej na západ, a potom doprava po Bratislavskej, a ďalej po Žilinskej, kde v cca 3,2 km doľava smwerom na Veľké Orvište, po Kláštorskej a Orviskej ceste. Prejsť cez Orvište a ďalej cez Ostrov pokračovať k hlavnej ceste, a v cca 10,3km doprava po hlavnej ceste 504 cez Čachtice (19-21km) pokračovať do Nového Mesta. Prejsť cez Nové Mesto po uliciach Čachtická, Budovateľská, Štefánikova, Hurbanova, Vajanského, Odborárska (alebo po hlavných ťahoch smerom na Beckov), potom na hlavnú výpadovku (Beckovská) a za derivačným kanálom (cca 29km) zísť dole ku kanálu (kanál napravo), a pokračovať popri kanáli až k Považanom (35km), kde treba prejsť na druhú, západnú stranu kanála, a už len pokračovať popri Hornej Strede po brehu kanála až do Piešťan. Trasa vedie po asfalte - cestách, a po poľných cestách a je vhodná pre MTB / Trek bicykle.

dĺžka:          50 km okruh

kopcovitosť: *

náročnosť:   ***

povrch:        asfalt cesty, poľné cesty