Piešťany - Leopoldov - Sereď

Fotky

Z Piešťan od Krajinskej a Krajinského mosta vyraziť popri Sĺňave. po západnom brehu smerom na juh - po cyklotrase 002. Na južnom konci Sĺňavy (cca 5,3km) doprava na cyklotrasu 2301, ktorá pokračuje na juh popri Drahovskom kanáli. Pri Drahovciach v cca 9km doľava cez most na druhú stranu kanála, a pokračovať ďalej popri kanáli, a neskôr okolo Štrkovísk. V cca 14,5km doprava cez most na Madunice, a potom pokračovať po západnom brehu kanála až k Leopoldovu (cca 17,5km). tam sa vzdialime doprava od kanála a cez Leopoldov prejdeme na juh (ulice Gucmanova, Hlohovská cesta, Sereďská). pokračujeme na juh po Sereďskej ceste 1320 cez Šulekovo, Horné Zelenice, Dolné Zelenice, varov Šúr / Veľké Šúrovce, Čepeň až do Serede ku parku s kaštieľom. V Leopoldove je možnosť odbočiť na Hlohovec a z Hlohovca na Sereď cez dvorníky (o málo dlhšia verzia). Trasa je bez stúpania, náročnejšia dĺžkou, vedie po asfalte a poľných cestách, a je vhodná pre rôzne typy bicyklov, hlavne MTB, Trek a City.

dĺžka:          78 km spiatočne

kopcovitosť: *

náročnosť:   ****

povrch:        asfalt cesty, poľné cesty