Piešťany - Plešiny - Striebornica                            Fotky

Z Piešťan z Krajinského mosta doprava popri Sĺňave na juhozápad po Janka Alexyho, po cca 700 m doľava (Rádio vrch) a smerom na Červenú vežu už po cyklotrase č. 8326. Pokračovať po cyklotrase, resp. modrej turist. značke až na Havran rázcestie. Tu (celkovo cca 5,8km) doľava po červenej značke a pokračovať stále po cyklotrase 043, resp. červenej značke. V cca 6,5 km trasa pretína cestu 499 (sedlo Havran). Na druhej strane pokračovať po cyklotrase - v podstate po červenej turist. značke, okolo Plešín a Zlatého vrchu. Pri Striebornici (cca 10,5km) odbočujeme doľava na zelenú značku (cyklotrasa 8237). Zelená značka nás prakticky dovedie okolo nádrže Striebornica až do Moravan n. Váhom. Odtiaľ pokračovať kúsok po ceste na Piešťany a v cca 15,5 km doprava na kúpeľný ostrov, a cezeň sa vrátiť na Krtajinský most. Trasa vedie po asfalte - cestách, a lesných cestách a je vhodná pre MTB bicykle.

dĺžka:          18 km spiatočne

kopcovitosť: **

náročnosť:   **

povrch:        asfalt cesty, lesné cesty