Piešťany - Výtoky - Jelenie Jamy                           Fotky

Z Piešťan z Krajinskej prejsť po Krajinskom moste na východnú stranu Váhu, a za mostom pokračovať po Topoľčianskej a ďalej doľava po Bananskej a po Piešťanskej do Moravian n. Váhom (dá sa prejsť aj cez kúpeľný ostrov), V Moravanoch doprava okolo vodnej nádrže na Výtoky, a za Výtokmi pokračovať chvíľu rovno po cyklotrase 8114, a v cca 11km je odbočka cyklotrasy doprava, ale my pokračujeme rovno na Jelenie Jamy. Trasa sa potom stáča doľava na sever, až dorazí na Jelenie Jamy, kde je pekný výhľad a cieľ trasy. "Cestári" sa môžu otočiť pri Výtokoch - je to potom celkovo asi o 7km menej. Je aj varianta, ak je táto kratšia trasa od Výtokov na Jelenie Jamy ťažšie prejazdná, pokračovať (v cca 11km) po cyklotrase 8114 a na Trhovičnej Lúke zase doľava na Jelenie Jamy po cyklotrase 043. Táto verzia je dlhšia celkovo o asi 12 km. Trasa vedie po asfalte - cestách, a na záver po lesných cestách a je vhodná pre rôzne typy bicyklov.

dĺžka:          27 km spiatočne

kopcovitosť: ***

náročnosť:   ***

povrch:        asfalt cesty, poľné cesty