Poprad - Nový Lesná - Tatranská Lomnica - Malý Slavkov - Žakovce - Hozelec Fotky

Z Popradu (Štefánikova) vyrazit po značkovaných cyklotrasách smerom na západ (Brežný riadok, 29.Augusta, Štúrova, Partizánska), potom odbočiť na sever (cez Teplickú, Fraňa Kráľa) a ďalej cez Veľký Slavkov na Novú Lesnú. Tam v cca 10km doprava po cyklotrase 5879 na Starú Lesnú (pred Starou Lesnou v cca 13,7 km vpravo po cyklotrase). V Starej Lesnej doľava a prejsť asi 1,3km po ceste, a potom doprava po trase 5879 na Tatranskú Lomnicu. Tam vpravo a po magistrále prejsž asi 2km na Tatranské Matliare, kde odbočíme doprava na trasu 5895. Po 2,2km doľava a po 400m zase doprava na trasu 8916 do Malého Slavkova. V Malom Slavkove doprava na Huncovce, na hlavnej doľava, prejsť po hlavnej 200m a v cca 33,8km na Žakovce a pokračovať doľava po cyklotrase 8869 na Pusté Pole (Úsvit) a Hozelec. Tam už doprava a späť do Popradu. Trasa vedie  po asfalte - cestách, poľných a lesných cestách a je vhodná pre MTB/Trek bicykle.

dĺžka:          52 km okruh

kopcovitosť: ****

náročnosť:   ****

povrch:        asfalt cesty, poľné a lesné cesty