Rožňava - Lipovník - Slovenský Kras - Silica Fotky

Z Rožňavy vyraziť od čerpačky pri hlavnom ťahu po modrej cez pole na Jovice (alebo po ceste). V Joviciach pokračovať na Krásnohorskú Dlhú Lúku a ďalej na Lipovník. Z Lipovníka po vedľajšej vystúpať na Sorošku a na Soroške oproti Kolibe pri turistickej značke (Jablonovské sedlo), trasa pokračuje hore staršou asfaltkou. Nenáročné stúpania a pohodička medzi stromami - treba ísť až na koniec asfaltky, pokračovať ďalej lesnou spojkou až tam, kde sa cesta križuje so zelenou značkou. Tu treba ísť doľava kúsok po zelenej a keď sa skríži s modrou značkou (Lukáčova Bučina), pokračovať vľavo po modrej smerom na Silicu V Silici doprava na severozápad a po cyklotrase 029 pokračovať na Gombasek a doprava na Slavec. Pokračovať popri železnici, a pred Brzotínom prejsť na druhú stranu hlavnej a pokračovať cez Brzotín, kúsok po hlavnej, a naspäť do Rožňavy. Trasa vedie  po asfalte - cestách, a poľných / lesných cestách,  a je vhodná skôr pre MTB / Trek bicykle.

dĺžka:          51 km okruh

kopcovitosť: ***

náročnosť:   ****

povrch:        asfalt cesty, poľné a lesné cesty