Stará Ľubovňa - Jakubany - Vysoká pec - Torysky - Závada Fotky Fotky

Zo Starej Ľubovne vyraziť na juh po Levočskej na Novú Ľubovňa pokračovať na Jakubany (cyklotrasa 2899) a ďalej popri Vysokej peci na chatu Jakubianka a Malý Václavák, kde sa trasa kríži s červenou značkou. Tam odbočíme po čerbvenej doľava (cyklotrasa 2889) cez Václavák a ch. Vinná ku Pamätníku SNP na Javorinke, kde odbočíme doľava po žltej značke až na Hrby, kde odbočujeme doľava po modrej značke na Torysky (trasa 014). V Toryskách doprava na Nižné Repáše a tam zase doprava na Vyšné Repáše. Vo Výšných Repášoch doprava a do kopca smerom nad Závadu, odkiaľ sú veľmi "chrumkavé" výhľady. Pokračujeme po cyklotrase 8910 cez Závadu do Levočskej doliny, kde v cca 49 km odbočujeme doprava po trase 8907 až kým sa nenapojíme na červenú značku, po ktorej doprava ku pamätníku SNP a naspäť tou istou trasou na Ľubovňu. Trasa vedie  po asfalte - cestách, poľných a lesných cestách a je vhodná pre MTB/Trek bicykle.

dĺžka:          86 km okruh

kopcovitosť: *****

náročnosť:   *****

povrch:        asfalt cesty, poľné a lesné cesty