Soroška - Zádiel severný okraj (Slovenský Kras)                              Fotky       GPS

Route 3 116 339 - powered by www.bikemap.net

Zo Sorošky vyraziť hore po červenej značke - tu je dosť strmák, ale keď to človek vyškriabe, čaká ho už pohodovejšie jazdenie po zvlnenom Slovenskom Krase. Hneď na prvej lúke sa otvorí parádny výhľad na hrad Krásna Hôrka, a nad ním vidno pri dobrej viditeľnosti vrcholky Vysokých Tatier. Pokračujeme v ďalšej jazde po červenej značke, a cez lúky s peknými výhľadmi na severné okolie prejdeme okolo Krasového jazierka. Asi po 8 km jazdy od Sorošky je možnosť odbočiť cca 50m doprava k výhľadu na Hrhovské rybníky, a ďalej až do Maďarska, a o čosi ďalej doľava na skalu nad Bôrkou. Výhľady nie sú označené, treba si všimnúť, keď začne presvitať cez les okraj hrebeňa. Potom už nasleduje len "spustenie" sa dole ku Bôrke, a pokračovať po ceste (značená cyklotrasa) ďalej na východ k severnému okraju Zádielskej tiesňavy...prípadne ďalej, podľa chuti :-). Ak sa vraciate na Sorošku, oceníte možnosť vyliať do seba nejakú tú kofolu...