Trenčín - Soblahov - Inovec Fotky

Z Trenčína (Braneckého) vyraziť po okraji J.Braneckého cez námestie Anny, a ďalej po Legionárskej a Soblahovskej juhovýchodne von z Trenčina, smerom na Soblahov. Na okraji dediny (cca 5,5km) doprava po ceste 1890 okolo vlakovej zastávky Soblahov, cez Mníchovu Lehotu, a tam v cca 9km doprava (cyklotrasa 044) a po okraji lesa popri ceste 572 a ďalej po cyklotrase 043, ktorá vedie až na Inovec. V cca 17km - nad Trenčianskym Jastrabím (približne križovatka so žltou turist. značkou) sa trasa stáča doprava, a začína stúpanie cez lesy smerom na Inovec, okolo turist. bodov Nad Krásnou Dolinou, okolo Jarabského Vrchu a popri Chate pod Inovcom. Je to chrumkavé stúpanie, ale zase ten zjazd naspäť :D. Je možné ešte pokračovať podľa chuti po hrebeni na Krželnicu a Jakubovú - to je celkovo spiatočne asi o 7 km naviac s miernym klesaním a naspäť potom treba vystúpať zase na Inovec. Trasa vedie po asfalte - cestách, poľných a lesných cestách a je vhodná pre MTB/Trek bicykle.

dĺžka:          52 km spiatočne

kopcovitosť: *****

náročnosť:   ****

povrch:        asfalt cesty, poľné a lesné cesty