Turčianske Teplice - Dubové - Požehy (malý okruh)         Fotky

Z centra Turčianskych Teplíc (Ulica SNP) vyraziť na západ po Kollárovej, Družstevnej, a ulici J. Lettricha, po Lettrichovej na západ a na križovatke po cca 1,8 km pokračovať rovno cez polia popri lesoch a keď uvidíte Dubové, držať sa smerom na pravý (severný) koniec. Prípojka z poľnej na hlavnú prievidzskú cestu je kúsok nad Dubovým neďaleko rieky Turiec. Z Dubového potom pokračovať na juh a po celkových cca 10,3 km doľava po poľnej popri lese. Cez Dubové a kúsok po značenej trasa č. 2417, ale odbočiť z nej po cca 7km doľava do poľa a cez Rybárstvo - Požehy ďalej pomedzi rybníky doľava (po celkových cca 9km) a pokračovať cez polia až takmer do D.Štubne - v cca 11,5 km sa treba pripojiť doprava na značenú trasu 2421 a v cca 12,5 km doľava na Štubňu a naspäť do Teplíc. Nenáročná trasa vedie hlavne mimo frekventovaných ciest aj po lesných a poľných úsekoch, takže je vhodná skôr pre horské bicykle.

dĺžka:          15 km okruh

kopcovitosť: *

náročnosť:   *

povrch:        asfalt, lesné a poľné cesty