Košice - Hrešná - Sedlo Repy - Prielohy - Kysak - Stará vápenka        Fotky Fotky Fotky

Z centra vyraziť cez námestie Maratónu Mieru na Komenského, kde je na jednej strane označený aj cyklochodník. Pokračovať rovno popri štadióne Lokomotívy smerom na Čermeľské údolie. Za reštauráciou Baránok odbočiť doprava a prejsť hore pomedzi domky / chaty až k záhradkám. Potom treba prejsť cez záhradky a  pokračovať až na Kavečany po poľnej ceste. Tento celý úsek je označený turist. značkou. V Kavečanoch na prvej odbočke / križovatke zabočiť doľava (Je tu aj informačná tabuľa), a pokračovať na Hrešnú nad lyžiarskymi vlekmi (resp. Sedlo Repy). Krátko za Hrešnou je lavička, z ktorej je výhľad na Vysoké Tatry. Od Hrešnej pokračuje cez Sedlo Repy a Prielohy okolo Jánošíkovej Bašty až do Kysaku (väčšinou spolu s turistickou značkou). V Kysaku prejdeme okolo domu smútku, a potom doprava a oblúkom po okraji Kysaku pokračujeme na juhozápad až pod les, kde je Stará Gašova vápenka. Trasa vedie po cestách, a po poľných / lesných cestách a je vhodná pre MTB /Trek bicykle.

dĺžka:          50 km spiatočne

kopcovitosť: ****

náročnosť:   ****

povrch:        asfalt, cesty, poľné a lesné cesty