Košice - Vyšná Myšľa - Veľká Márovka - Slanská Huta - Slanec         .

Z centra vyraziť na Palackého smerom na východ (smer Furča) až k Hornádu, kde doprava a po pravom brehu Hornádu pokračujeme až na Jazero ku splavu, kde prejdeme na druhú stranu a ďalej okolo záhradiek popri Hornáde (rieka vpravo) až do Krásnej - ul. 1 mája, v Krásnej treba pokračovať po ulici Pri Hornáde, prejsť cez hlavný ťah na druhú stranu, a ďalej popri Hornáde skoro až po sútok s Torysou (alebo skôr doľava po cyklotrase). Krátko pred sútokom je odbočka doľava, ktorou sa dostaneme popri Toryse k Nižnej Hutke a od Nižnej Hutky už doprava po hlavnej smerom na Slanec, a odbočiť doprava na Vyšnú Myšľu. Prejsť cez dedinu a pokračovať hore (značená trasa). Prejsť cez otvorené priestranstvo nad dedinou a vojsť za lúkou do lesa (je tam závora). Od začiatku lesa pokračovať po cyklotrase až po križovatku, kde odbočiť doľava, a na najbližšej križovatke lesných ciest zase doprava. Neskôr sa zase pripojí modrá turistická značka, a po nej pokračovať až na Veľkú Márovku. Od Veľkej Márovky doľava naokolo Medvedieho vrchu a zase naokolo na Slanskú Hutu a Slanec. Tam doľava kúsok po hlavnej a pred Rákošom zase doľava do lesa a cez Vyšnú Myšľu späť . Trasa vedie po cestách, a poľných / lesných cestách a je vhodná pre MTB /Trek bicykle.